OBS! Nå har det skjedd noe med Topplista i løpet av dagen🤓

 


Gikk innom Topplista i 5-tida. Stussa. Så den sånn ut i dag tidlig? Nei!
Trykte meg bakover i loggen og fant igjen den opprinnelige. Tok bilder. Og her er beviset.
Nederste bilde viser slik status var i dag tidlig.
Øverste bilde viser noe helt annet. Både når det gjelder plassering og antall sidevisninger. Det ser ut som de har rettet på den begredelige feilen, slik at tallene våre har økt, og er på samme nivå som før overgangen til GA4. Her viser jeg bare de 20 første, men har bilder av de 20 neste også.
Supert. Da blir det mer motiverende å blogge igjen.

8 kommentarer
    1. JA! Ikke sant! Og jeg måtte inn og korrigere “tankespinn”innlegget mitt fordi jeg så at DAGENS blogger var feil i følge den nye oppdateringen Herregud altså! 🙁 jaja da var det ikke jeg som var gal i gjerningsøyeblikket da….. som trodde jeg hadde tatt SÅ feil av de som var nevnt… 🙂 Tusen takk for at du SÅG det og deler det her 🙂

    2. Ja, nå ser jeg det også. Ja, nå er jo tallene mer slik de var før 1. juli. Du store pekingneser!! Kanskje var det bare litt surking fra den o store prominente toppbloggeren som skulle til for at blogg.no skjønte alvoret i situasjonen og fikk ordnet opp? Spent på hvordan det er i morgen. Mener å huske at det var et par dager i begynnelsen av juli at det samme skjedde, at tallene forandret seg på topplista fra morgen til kveld, men hadde nå vært fint om det nå blir telt med alt som ble telt med før:)

    3. Ja, bra..Så det jeg også. For jeg skriver opp i boka mi hver morgen…
      Og når jeg skulle titte innom blogg i stad så var det plutselig forandring…
      Får se da, hvor lenge det holder!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg