OBS Tester ut: Ymse YouTube-videoer av Barneys togreise

Jeg tok en del videosnutter av Barney på togturene mellom Mariestad og Oslo (via Göteborg), som det vart så som så kvalitet på. Men vil vise dem likevel. Har ikke vært flink nok til å filme hittil, men har tenkt å gjøre mer av det framover. Dessuten må jeg filme i liggende format når det skal på YouTube og så inn på bloggen etterpå, har jeg skjønt. Det «stående» formatet passer best på Instagram og Snapchat. Dessuten har jeg først nå funnet en videoredigeringsapp på telefonen min. Bedre sent enn aldri. Det er en gratisapp. Starter med den. Første videosnutten jeg viser er en sånn, sammensatt av flere små videosnutter. Nedenfor der setter jeg inn originalene. Vart litt mer allright den øverste🤗
Så heretter blir det kanskje mer av slikt? Får sjå…..


2 kommentarer
    1. Kjempeherlige videoer fra reisen din, og jeg synes det er så koselig å følge med YouTube-kanalen din også 😍

      Jeg filmer alltid også med liggende format med mobilen. Synes det blir bedre på YouTubene-filmene mine. På snapchat filmer jeg stående, for der er det det formatet.

      Jeg er så forelsket i skjønneste og flotte Barney 😍😍😍

      Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg