Også en måte å få kasta ting på😝


Unnskyld meg, men den oversvømmelsen blir jeg ikke ferdig med så fort. Går framover, men den gir meg fortsatt daglige gjøremål. Flere timer i døgnet. Både for fellesskapet her og for meg sjøl og min egen bod.
♦️
Slik er det bare. Må bare drive på. Blir nok ferdig en gang. Har heldigvis tida til det, sjøl om jeg kunne tenke meg å bruke timene på noe mer gøy. I morgen får Barney og jeg i hvert fall et avbrekk fra tråkighetene her. Vi skal for første gang ut til øyene i indre Oslofjord. Ta rutebåten sammen med 2 andre naboer og deres hunder. Det blir nok en heldagsutflukt. Jeg kommer ganske sikkert tilbake med mer om den turen.
♦️
Men akkurat nå har jeg sett gjennom papirer som lå nedi kjellerboden. Kanskje noe jeg kan redde.  Møysommelig arbeid. Det meste blir kasta, men noe blir lagt til tørk på badegulvet og tørkestativet. Satt opp temperaturen på varmekablene i gulvet. Så får vi sjå åssen det blir….

6 kommentarer
    1. Godt å få redda bilder og annet viktig da! Mye ekstrajobb, men sikkert gøy å se igjen noe av det også? God tur i morra – høres spennende ut <3 klem

    2. Veldig trist når ting blir ødelagt på denne måten, og bilder og utklipp man har tatt vare på.
      Moro med båttur ut til øyene – jeg har vært med Oslo havn et par ganger, det var gøy. Men ikke tatt de båtene nede ved Aker brygge. Det har jeg som mål.

    3. Så bra å få redde bilder og det som er viktig ❤ Samtidig trist at ting blir ødelagt.

      Det blir kjempekoselig med båt tur da. Tok båten fra Aker Brygge til en eller annen øy utenfor Oslo på 80-tallet. Vi skulle møte ei fra båten, og gikk om bord, og båten begynte å kjøre. Da hadde vi ikke annet valg. Heldigvis gikk det båt tilbake igjen da.

      Ønsker deg en superfin torsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg