Om ikke akkurat sykler, så i hvert fall sykkeltur…..

Sykkelrelatert bilde fra Mariestad i juli 2023 illustrerer dette innlegget.

Det sto mellom to valg

Det er bloggen KEB som skriver dette. Og hvem som skriver?
Dette har han oppført om seg selv på bloggen:
«Forfatter: Knut Einar

 På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.»

«Enten legger du deg på sofaen, eller så tar du en tur på sykkelen og våkner.»

Dette er temaet i innlegget jeg leser i dag, som var skrevet i går.
Hva tror du KEB valgte?
Vart sykling, vettu, og les om turen inne på bloggen hans ved å klikke på linken øverst.
♦️
Jeg må innrømme at jeg aldri har besøkt bloggen hans tidligere, men ser jo nå at det er dumt, for han skriver bra og interessant.
Derfor vil jeg ubeskjedent berømme mitt eget forholdsvis nye konsept som får meg til å besøke bloggere som jeg tidligere ikke har besøkt, av den enkle og geniale grunn at vedkommende ligger rett over meg på Blogg.no sin Topp100-liste.
Så følg med hver dag, så får du tips…..
I morgen kan det bli en helt annen, eller rett og slett en jeg har presentert før. Ingen vet akkurat nå……

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg