Om lykke, antijanteloven og litt mote……

Ja, i dag kunne innlegget mitt handlet om både lykke, antijantelov, mote og slikt. Og for så vidt vil det gjøre det på en måte. For jeg skal skrive litt om bloggen LENALYKKE
Hun beskriver bloggen sin slik:
«Antijanteloven♦️Smart mote♦️Fargerik mat♦️Psykisk helse og Lykkefølelse»

Og videre:
«OM MEG
🚫 anti- Janteloven Tospråklig skriveglade mamma til tenåring og lille engel Følg min vei fra shopoholiker til smart garderobe, tanker om livet i Norge, fargerike matoppskrifter og daglig motivasjon Velkommen!»

Dagens innlegg:
«Antrekk: Topp med volanger i Boho-stil»
♦️
Hun presenterer en nydelig topp som hun kjøpte på impuls, og har kombinert den med en dongeribukse.
Helt perfekt, spør du meg.
Og Lena spør oss om nettopp det.
Hva vi lesere synes.
Klikk deg inn på linken øverst her for å se om du er enig.
♦️
Ellers kan jeg si at jeg er ofte innom denne bloggen.
Hun har alltid veldig fine bilder av mote og ikke minst matretter.
Flink fotograf.
Gode og varierte innlegg.
Hun har også YuTube-konto og er både på SnapChat, Instagram og Facebook.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg