Om måker, hunder og hytteliv….

Jeg kjenner til denne bloggen fra før. Har vært innom mange ganger. Det er hennes tur her på bloggen min i dag. Får litt framsnakking.
DAMAFRANORD
På bloggen sin skriver hun om seg selv:
«Om meg
Jeg er over 70 år. og vil blogge både om nåtid og det jeg har opplevd disse 70 årene. Jeg er gift og har 3 barn. Jeg bor i Bodø og er selvfølgelig pensjonist, men klarer ikke helt å slutte som regnskapsfører. Har tenkt å fortsette så lenge topplokket fungerer. Jeg heter egentlig Gunn Alvhild.»

Innlegget hennes i dag heter «Måseungene er blitt flygedyktige» Klikk på linken øverst for å lese og se bilder.
Artig og interessant å lese om dagliglivet i hennes kant av landet.
På taket av hytta hennes der nord har et måkepar laget rede i løpet av våren, og det har blitt 3 unger som hun har kunnet følge med på både oppå hyttetaket til naboen, i fjæra og ellers.
♦️
Hun og familien koser seg i sommervarmen i nord sammen med de to hundene sine, Ivo og Max, som jeg tror er en engelsk setter og en strihåret vortstehhund. Ser bildene inne i dagens innlegg. Jeg har sjøl hatt 3 glatthårede vorstehhunder opp gjennom, men bare en om gangen. Nå har jeg som du kanskje vet, en mellompuddel, bloggstjerne og krøllebølle Barney🐩😅
Har du en sommerliste?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg