Om MGP, Snapchatlinser og manipulering😜

Manipulering av bilder er ikke bra.

Vi bør vel stå fram som vi egentlig er. Bør vi ikke?
I dag har jeg lekt meg med Snapchatlinsene.
Du kjenner til de kanskje?
Hvis ikke, skjønner du ikke en dritt av hva jeg snakker om😅

Men du ser ett av resultatene på bildet.
Det er meg, ja, men en såpass utrert versjon av meg sjøl at det er vel innlysende at jeg har triksa og fiksa😆

Da må det være lov å manipulere.
Å pynte på bilder av seg sjøl for å gjøre seg bedre (les: penere) enn man er, uten at noen oppdager det, er ikke bra. Det er å lure folk.

Men i det moduset jeg var etter å ha sett på Melodi Grand Prix på TV i går kveld, vart jeg inspirert til å pynte meg litt.
Der er det mye glitter, stas og fine kostymer.

Jeg ble faktisk fascinert av Skrellex som både sang fint, hadde en bra låt, bra sceneshow og ikke minst et fantastisk kostyme.
I tillegg har hun (egentlig han) en god porsjon humor.
Stemte på Skrellex, jeg🙋🏼‍♀️

Så da vart jeg plutselig Enhjørningen ved hjelp av Snapchat😂
Enkelt og greit. Uten noe som helst slags makeup, utstyr eller bekledning.

Hvis du har Snapchat-appen, må du prøve dette, hvis du ikke alt har gjort det.

Enhjørningbildet MÅ jeg bare vise til barnebarnet mitt, kom jeg på nå.
For hun elsker enhjørninger😀.
Da hun var yngre kalte hun den for Hjørningen🥰

 

6 kommentarer
    1. Festlig med sånne filter som gjør oss fargerike. Jeg satte på et filter så jeg fikk rødt hår og ring i nesen!!!!! Men på sånne bilder ser jo alle at vi er manipulert!!! Ha en fin dag som enhjørning!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg