Om Psykopati og narsissisme😎☺️

Reklame | Adlibris

Så var det dagens framsnakking av en annen blogger.
Denne dagen, 24.juni, er det Bloggen PSYKOPATI
som befinner seg på plassen rett over meg på Topplista til Blogg.no.
Det vil si 15. plass med 412 sidevisninger, mens jeg altså er på 16. plass med 399.
Hvem er bloggeren bak Psykopati?
Inne på bloggen står det:

Blogg:Psykopati og kjærlighet
https://psykopati.blogg.no
Navn:Daniel
Alder:
Kjønn:Mann
Fra:Oslo

Bloggen hans har eksistert i nøyaktig 9 år den 3.juli, forteller han.
I dag har han et innlegg som heter «Hvor mange er narsissister?»
Han belyser som overskriften på innlegget hans tilsier, narsissisme. Veldig interessant å lese. Gjør det du også, ved å klikke deg inn på linken til bloggen hans lenger opp her👆
I tillegg gir jeg deg her link til Store norske leksikon sin beskrivelse av narsissisme.
Dette er også veldig interessant lesning.
Begynner da å tenke……kjenner jeg noen sånne?
Vi kan vel alle ha sneven av dette, mens andre har så sterkt utviklet narsissisme at det er sykelig og destruktivt både for den som har det og de som er rundt vedkommende.
Jeg begrenser meg til disse ordene i dette innlegget, da jeg ikke er kompetent til å uttale meg mer faglig om dette. Henviser som sagt til derfor til Psykopati sitt innlegg og Store norske leksikon sin artikkel☺️
♦️

Må bare gi et tilbud på garn, hvis du skulle være interessert i det😊

Du får 26 % rabatt på garn fra Järbo og Novita garn fra Adlibris ved å klikke på denne linken.

Tilbudet gjelder kun til og med 30.juni.

13 kommentarer
    1. Interessant lesing. Store Norske Leksikon har en god beskrivelse av en “Rasende lettkrenka narsisissist” De finner vi både her og der 😉

    2. Skal gå inn å lese. Alle har vi nok mer eller mindre av det. Men for noen år siden hadde jeg en kjærest som hadde veldig mange av de mer utrerte trekka, det ble faktisk en ekkel opplevelse. Ikke minst tiden det tok før at jeg var «vatra» etterpå. Men det var en kolossal stor lettelse å få legge det bak seg.

    3. Ja de er rundt oss….jeg har kjent noen og kjenner noen…. og kanskje har jeg litt av det selv også? Kanskje har vi litt av det i oss alle? hmmmm

      1. Ja interessant. Hans blogg må jeg lese oftere. Og angående konseptet mitt, som jeg har kopiert av deg, blir det plutselig litt vanskelig i dag, ja😅 Samme person med samme innlegg. Må nok finne på noe annet i dag. Men spennende er det å se hvem jeg kommer til å besøke hver morgen når jeg åpner Topplista😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg