Puddelens 17.mai.

En ganske vanlig dag for Barney, men noe rart skjønte han vel kanskje at det var. Selv om hu mor ikke pynta seg så mye til den første lufteturen i området på formiddagen, ble derimot puddelen pynta. Jeg kompenserte der.

Fram med 17.mai-båndet. Og kommandert til å sitte stille mens jeg knøt sløyfe…og ikke minst fotograferte “ungen” min. Flink gutt, var han. Og tålmodig.

Senere på dagen var han årvåken assistent på kjøkkenet mens jeg laget i stand koldtbord-lunsj til meg og noen gjester.

Og det ble skikkelig varmt i dag. Deilig. Men Barney var glad for å finne litt skygge på balkongen.

Så var dette årets 17.mai nesten over, og alle var enige om at det hadde vært en fin dag 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg