Punk Royale innfridde🔥👏😋🤩🥳

Må bare skrive litt om det som skjedde på onsdagskvelden.
Det var en opplevelse av en annen verden.
Vi sier ofte at noe ikke kan beskrives med ord.
Dette er et sånt tilfelle.

Jeg har noen bilder, men likevel helt umulig å få gjengitt den stemningen som var på restauranten Punk Royale i Frognerveien i Oslo.
Under her viser jeg deg tre av de MANGE rettene vi fikk i løpet av tre timer.

Og maten var utrolig bra. Masse små retter som ble bragt til bordet på de rarest tenkelige måter av kelnere som var litt «sprø».
Kjempekult.

 

Etter hvert ble lokalet tåkelagt med lovlig røyk😆 fra tåkemaskin, så det ble vanskelig å ta gode bilder.
Men kanskje like greit, for der var det viktig å være til stede i nuet og ikke oppleve det gjennom kameralinsa.

Men noen bilder måtte vi bare få tatt. Kanskje mye for å skjønne i ettertid hva vi egentlig hadde vært med på😀

Det var faktisk rimelig crazy.
Show utført av servitørene og nydelig mat og drikke. Det er lenge siden jeg har ledd så mye.
Dette stedet bør oppleves.
Jeg har IKKE betalt for å si det😅
Søk opp hjemmesida deres og følg dem på Instagram, så skjønner du litt av det jeg prøver å formidle.

Her et bilde av gjengen, tatt av Joakim Kleven (også med på bildet)
Så var det hans mamma, jeg og min datter. Og her har tåka begynt å innta lokalet, ser du😅

Bildet under tok han før røykmaskina gikk på høygir😜

På bildet her er vi skikkelig i tåkeheimen.
I tillegg var det heftig med både lys og musikk. Men hele pakka var merkelig nok perfekt, sjøl for meg som ikke besøker sånne heftige steder så ofte.

Var helt med, jeg, kosa meg stort og fikk fram litt galskap fra skrotten.
Følte meg med ett 40 år yngre😅🙈🥳

Dette hadde jeg godt av, tenker jeg😂

Her er linken til innlegget jeg skrev før jeg skulle dit:

Julegava mi realiseres i kveld.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg