Rapport fra et teselskap….

Afternoon tea på Hotel Bristol
Hotel Bristol i Oslo
Hotel Bristol Oslo
Musikk til teen
Dattera mi var var min date på Afternoon tea.
Melk i teen skal til for å være ekte Afternoon tea.

 

Her er jeg vel rimelig fornøyd med tilværelsen.
Tre etasjer med delikatesser.

Det var både staselig og godt.

Min datter og jeg hadde bestilt bord på Hotel Bristol for Afternoon Tea denne fredagen klokka 13:15. Det var det flere som hadde gjort.

Alle bordene i Vinterhaven/Biblioteksbaren var dekket på. Noen bestilte annen mat også, men de fleste hadde Afternoon tea som oss.

De har flere bordsettinger i løpet av ettermiddagen, så dette er tydeligvis populært. Og det skjønner jeg godt.
Det er både stilig og godt.

Jeg skrev litt om historien bak Afternoon tea i et tidligere innlegg.
Det kan du lese her:

EFTAS-TE KAN JEG VEL KALLE DET.

Der forteller jeg om de 2 forrige gangene jeg var på Afternoon tea, i Irland og København. Og jeg forklarer hvordan, hvor og når begrepet Afternoon tea oppsto.

Ellers dropper jeg å skrive veldig mye mer her. Du kan heller se på bildene🤗

Men….det er viktig å nevne at dette var morsdagsgave fra dattera mi. Takknemlig🙏🏻
Fint å ha så bra unger. Jeg fikk morsdagsfeiring i 2 etapper.
For på sjølve morsdagen var sønnen min hos meg.
Skrev et innlegg da også, jeg.

Det kan du lese her:

KOSELIG  BESØK

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg