Rare skriverier om linjer i snø….

Linjer i snø…
Skygger av trær….
Spor i snø…

Hva slags spor?

Spor krysser linjer…
Trestammer hviler i snø…
Stubbene ruver…
Noen rette trær…
Andre skrå trær…

Linjer overalt….
Bare menneskestien er ujevn….
Vinglete….
Rufsete…

Tar bilder på turene med hunden.
Når jeg jobber med bloggen, starter jeg enten med et bilde…..
og skriver til det, eller finner tema og tekst først og så tar jeg bilder.
Nå vart det som først beskrevet.
Bilde først og tekst etterpå.
Etter innfallsmetoden og ganske tøysete….
Må lære meg til å tørre.
Ikke være redd for å drite meg ut.
Hadde det bare vært dagboka mi jeg hadde skrevet til, ville det vært helt greit. Nå vet jeg at det er noen som leser.
Det er alltid noen som leser det jeg skriver på bloggen.
Jeg ser det på statistikken.
Vet ikke hvem  det er, men ser hvor mange…..hver dag.
Både artig og skremmende🫣

8 kommentarer

Siste innlegg