Restefest er også stas

Ikke bare var jeg bedt på sjølve bursdagen, jeg fikk komme på restefest også.

Koselig med fine naboer. Og ekstra koselig å bli bedt i bursdag. Jeg var som sagt der på kaffe og marsipankake her om dagen, på sjølve bursdagen.

Så var det familieselskap dagen etter. Da var ikke jeg med naturligvis.

Men så bestemte hun noe så hyggelig som at jeg skulle få komme dagen etter å spise av det som var igjen etter familiefesten.

Skikkelig stas. For jeg elsker skalldyr. Og det vart jo både vin, kaffe og marsipankake også. Skikkelig opplegg.

Så da var det ny fest på oss begge. Og Barney var også med. Men han fikk ikke smake. Han har annen mat. Slik er det bare.

Så kan jo konkludere med at hun faktisk feira bursdagen sin 3 dager til ende🎉 Slik skal det være.
Feire så mye vi kan, mens vi kan🤗

8 kommentarer

Siste innlegg