Så vart det glatt att, da😝

Ja, det vart glatt igjen.

Ikke uvanlig vær i Norge gjennom vinteren.
Kulde, snø, mildt, regn, holke. Om og om igjen.

Slik er det. Jeg aksepterer det. Må bare.
Vil ikke emigrere til mildere, varmere strøk.
Ikke aktuelt.

Derfor har jeg programmert hjernen min til å akseptere. Tåle.
Stillongs, lue, votter, dynejakke, regnfrakk og brodder.

Går ganske greit, synes jeg.

I går vart det omskifting i været igjen.
Fra snøvær til regn.
Fra subbete, ubrøyta veier til regn og holke.

Like spennende hver dag hva slags utstyr vi må iføre oss, Barney og jeg.
Puddelen har det enklere enn meg.
Vanligvis bare sele og bånd….og i tillegg refleksvest på kvelden.
Hvis det er ekstra kaldt får han på frakk.

Måtte ta bilde av snøen i hagen før den ble tatt av regnet🤗

 

 

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg