Sitter her ydmyk og imponertđŸ™đŸ»

Ettertenksomhet.

Blir litt tankefull her jeg sitter i sofaen og glaner pÄ TV klokka ett pÄ dagen. Skulle ha gjort andre ting. Det fÄr vente.

Det kunne ha vÊrt sÄ mangt jeg glana pÄ. Vi har sÄ mange kanaler. Det er ikke som i gamle dager da vi bare hadde NRK. Da hadde du visst hva jeg sÄ pÄ TV en tirsdag klokka ett.

Av alle ting. Jeg ser pÄ en begravelse. Humanetisk statlig begravelse i Oslo RÄdhus. Da vet du at det er Shabana Rehman jeg snakker om.

Den vakre seremonien griper meg. HÞrer alle talene. Vakre ord. Jeg fÄr gjennom disse vite mer om hvordan hun var, og hva hun sto for.

Jeg visste ikke alt dette. Visste noe.
Etter Ă„ ha hĂžrt talene, skjĂžnner jeg godt hvorfor hun blir ĂŠret med statlig begravelse.

Jeg begir meg ikke ut pĂ„ glattisen, ved Ă„ prĂžve meg pĂ„ kloke ord, for blir ydmyk av all veltalenheten og klokskapen i alle talene ved bĂ„ren til ShabanađŸ™đŸ»

Fantastisk hyllest til en modig, morsom, veltalende, klok og banebrytende kvinne.

Jeg blir ydmyk og takknemlig.
Mine ord blir sÄ fattige.
Men mĂ„tte bare skrive litt

.đŸ˜ŒđŸ™đŸ»

4 kommentarer
    1. Jeg fikk ikke sett bisettelsen, men sÄ det nÄ.

      Hun var et unikt menneske som turte Ă„ stĂ„ for det hun mente, og hun satte mange spor rundt seg denne modige og fantastiske damen ❀❀❀

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag â€đŸ˜Š

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Det var mange sterke ord der, og hun var en sterk kvinne.

      Synes det var ekstra sterkt da de ga henne aplaus under begravelsen, det burde bli gjort for alle i grunn. For alle har vi gjort noe som burde vÊre nok til Ä fÄ aplaus! En stor Êre synes jeg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg