Skatten min

Prøver å få adgang til skatten min, eller rettere sagt skattemeldinga. Det er det flere som prøver, får jeg vite. Nettsida til Skatteetaten er nede. For stor pågang. “Alle” holder akkurat nå på med å finne ut om de får igjen på skatten, eller om de må betale restskatt.

Jeg får prøve igjen i morgen tidlig. Er veldig spent på hvordan det blir jeg også. Det står også en beskjed om at jeg vennligst må prøve igjen senere. Så gjør jeg det, da, lydig som jeg er.

Da får jeg heller leve uvitende om resultatet til i morgen.

God natt 🙂

 

Men først viser jeg deg et bilde jeg tok av tre plakater her om dagen. De henger i foajeen på Elverum sykehus.

8 kommentarer
    1. Kryss,, kryss,, kryss 😀 Håper du blir hoppende glad 😀 Jeg har ikke vært inne å sjekka ennå. Får vel en smell om kjeften tenker jeg 😀

      1. Takk skal du ha! Vet ikke ennå. Kommer ikke inn på sida. Veeeldig mange som sjekker akkurat nå. Da får jeg vente i spenning ei stund til :-)Og tvitvi og krysses fingre og tær for deg også ;-)Uansett, ha en fin torsdag!

    2. Satser på du går i null eller at du får igjen.
      Jeg ble skyldig i fjor, så er jo spent på i år, men ante ikke at det regnskapet skulle være klart nå 🙂 Klarer ikke å følge med på sånt. Regner med jeg blir skyldig i år også. Men vi får se 🙂

      Var fin den dekoren på sykehuset 🙂

    3. prøvde å sjekke jeg også,men det var stor pågang her også :=) ja ja vi får tidsnokk vite,jeg bruker å få igjen,har fått det siden jeg ble uføretrygdet,så satser iallefall på att jeg ikke får smell :=)

    4. Fine bilder! 🙂
      Jeg har en som følger med på dette for meg, så når jeg sto opp i dag 05:45, så fikk jeg beskjed om hvordan det hadde gått, 😉 Ellers så kom jeg inn etterhvert i dag jeg også. 😀 Håper du blir fornøyd 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg