Slik kan også virkeligheten pyntes på……hm….nifse greier……

Næmmen, sjå på hu, da! Hvem er denne lekre dama med langt hår og dådyrblikk?
Det er nå faktisk meg……. men på en annen måte ikke……

Pynta litt på Pensjonistgunna 😉

Hadde det litt moro med Snapchat-kontoen min i går, for nettopp å pynte på virkeligheten.
Du kan jo si at jeg har for lite å fara med når jeg driver med sånt tull, gamle kjerringa;-)

Har ikke mer moro enn en lager sjøl, sier nå jeg.
I hvert fall av og til.

Ble da riktig så vakker og blond og glatt i huden med god hjelp fra Snapchat.
Nesten fristende å stå fram slik heretter 😉
Men så liker jeg å være ærlig, så jeg får væra som jeg er framover…..

Kanskje det er noen av dem som har portrettbilder på nettet som redigerer så mye at de ikke er til å kjenne igjen i virkeligheten?

Må da være fristende?
Men da kan de nå heller ikke vise seg fram offentlig.
For da kommer sannheta fram…..
Kjedelig……

Her kan du trygt si at virkeligheten pyntes på.

Også hu her da, med røde lepper og søte dyre-ører. Den varianten var litt mindre troverdig kanskje. Men allikevel litt nærmere virkeligheten. For her synes både rynker og kalkunhals 😉

Du kan forresten lese et innlegg om det emnet her: Er det noe å gjøre med denna kalkunhalsen mon tro?

8 kommentarer

Siste innlegg