Slik vart det på mammografi…..

Ventesone 1 på mammografi Røde Kors klinikk Oslo, Evidia, AllerisJeg var på mammografi på mandag.

Jeg lovte meg sjøl å ikke grue meg på forhånd, for det hjelper ikke.
Ingen grunn til å ta eventuelle sorger på forskudd.
Trikken til Skillebekk og spasertur i nydelig marsvær opp til det som tidligere var Røde Kors klinikk, men som nå er Aleris og Evidia.
♦️
Ute i god tid, og fikk litt ventetid på venteplass 1 i korridoren som du ser på bildet.
Fort gjort når en først har kommet inn. To bilder og ferdig.
Var veldig spent på om jeg fikk resultatet med en gang. Fikk det forrige gang da jeg var på Unilabs på Majorstua.
NEI. Ny rutine. Må vente ei ukes tid. Æsj….
♦️
Tilbakeskritt altså. Før var det sånn. Måtte vente….og lure…håpe det beste.
Men nå har jeg bestemt meg for bare å glemme. Tenke på andre ting, hvis jeg klarer. Ikke ødelegge alle dagene med negativ tenking fram til jeg får resultatet.


Dette bildet hang på veggen der jeg satt og ventet. Bevis på at det tidligere het Oslo Røde Kors Klinik.
Og under ser du bygningen fra utsida. Ble bygd i 1917.
Her er innlegget jeg publiserte mandag morgen, før jeg dro til timen:
GRUER  MEG ALLTID LITT TIL DETTE.

8 kommentarer
    1. Det er alltid nervepirrende å vente på svar fra sånne ting. Som oftest er det fine resultater og man har gått og vært redd i dagevis helt uten grunn.
      Krysser fingrene for deg. Og håper du klarer å nyte dagene uten å tenke for mye på dette her. 🫠

      1. Tusen takk for omtanke🙏🏻 Klarer det ganske bra🙋🏼‍♀️ Gjør så mye annet. Blogger blant annet😅 Ingen grunn til å bekymre seg over det en ikke får gjort noe med🤗

    2. Det er ikke lett å bare skyve tankene vekk, for de ligger bak i underbevisstheten å murrer. I alle fall hos meg, enda jeg vet at det bare ødelegger dagene for meg. Håper du klarer å skyve skremmende tanker vekk, sånn at du får en fin uke. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg