Gruer meg alltid litt til dette….

Det årlige besøket jeg gruer meg til…litt.

Det er mammografi. Sitter litt i at det vart en dårlig opplevelse i forbindelse med dette i 2015. Må kvinne meg opp og si til meg sjøl at det er bare bortkasta bruk av energi å grue seg. Får ikke gjort noe med det likevel. Ta det som det kommer, og ikke ødelegge tida før med negativ tenkning.
♦️
Det er veldig fint at jeg fortsatt har tilbudet om denne scanninga.
På grunn av påvist brystkreft for 8 år sida, har jeg fortsatt dette tilbudet fra det offentlige helsevesenet.
Denne gangen skal jeg ta trikken ned til byen og besøke Evidia.
Så får jeg håpe på det beste……
Og i hvert fall håpe at jeg får vite resultatet med en gang.
Det har ikke alltid vært tilfellet.
Å vente et par uker på svar kan være slitsomt nok i seg sjøl……
Får en trikketur igjen nå, da.
Timen er i dag……
♦️
Et innlegg fra 2018 om hendelsen i 2015:
Den rosa sløyfa og jeg.

14 kommentarer

Siste innlegg