Sneven av Streetart….

Streetart gjennom trikkevindu i Gamlebyen i Oslo

Ikke direkte kunst inne på trikken, men gjennom døra kunne det skimtes.

Fint å kjøre trikk. Buss og T-bane også, for den saks skyld, men blir mest trikk for meg. Hvis jeg ikke bruker bilen. Eller går.
Har hendene fri når jeg kjører kollektivt, i motsetning til når jeg kjører bilen min. Sitter ofte med telefonen på fanget, og knipser hvis jeg ser noe interessant. Ikke alltid at vinduene på trikken er nypussa, så kan bli dårlige bilder av den grunn, men prøver alltid. Kan slette etterpå.
♦️
Dette bildet et tatt gjennom trikkedøra og viser streetart nedi Gamlebyen i Oslo. Jeg kan jo en vakker dag gå på streetart-jakt, for det finnes mye av det nedi byen.
Når jeg tenker meg om, har jeg faktisk noen gamle bilder jeg kan vise her:

Streetart på hus i Brugata ved Grønland i OsloStreetart på gangbro over jernbanen HamarStreetart i Gamlebyen i Oslo

 

10 kommentarer

Siste innlegg