Spørsmål og svar……🤓🤔❓❗️

Spørsmål og svar, ja….

Det heter jo quiz😅
Jeg synes det er morsomt med quiz, hvis det ikke er alt for vanskelig for hjernen min, da😉
Her om dagen deltok jeg igjen på den månedlige quizen her i bydelen.

Har vært der 3-4 ganger tidligere, og det var såpass interessant at det bar i veg til årets siste quiz også.

Det er ikke bare quizen som lokker.
Jeg har bra følge med naboer.
Og i tillegg kan vi kose oss med pizza og godt drikke før og/eller under spørsmål- og svarseansen.

Det er alltid veldig trivelig.
Noen ganger vinner laget, og andre ganger ikke.
Men det er ikke så nøye, for moro har vi det lell.
Blir også kjent med nye mennesker, for det kan variere hvem vi blir på lag med fra gang til gang.

For å være helt ærlig, må jeg innrømme at jeg er utstyrt med en god porsjon konkurranseinstinkt, så i kampens hete er jeg fullt påskrudd😅

Men det skal sies at det ikke er ille at jeg ikke unner andre lag å vinne. Heldigvis.
Og innad i laget fungerer det også.
Vi må jo komme fram til et endelig svar på alle 60 spørsmålene, så da fungerer vel en form for demokrati hvor flertallet avgjør.
Eller «demokratisk diktatur» som en så passende kalte det😅

Så med grei oppførsel får jeg lov til å være med neste gang også😂

Denne gangen vant vi👏Skikkelig stas.
Laget  besto av 5 personer. Premien er ikke enorm. Vi får gratis pizza på neste quizkveld😅
Men det er da noe.
Må vel nesten ta en tur dit igjen i januar, da, for å innkassere premien😉

Liker du quiz?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg