Staselig lunsjbesøk🤩


Det vart fint vær i dag også. Deilig. I går kveld fikk jeg en melding som fikk litt fart på meg i dag. Koselig melding. Forespørsel om besøk. Alltid hyggelig. Hadde en god del timer på meg til å forberede lunsj.

For det var ved lunsjtid datter Siri hadde lyst til å komme, og jeg ville ikke bare servere ei enkel brødskive, som jeg sjøl helt sikkert ville ha spist hvis jeg var alene😅
I tillegg var det bursdagen hennes, og riktig så koselig at hun ville beære meg med besøk på sjølveste dagen🎉
I og med at det var forholdsvis kort varsel, tok jeg sjansen på at det var greit med ei kjøpekake. Tok meg derfor en tur på butikken i dag tidlig etter morgenturen med Barney, og kjøpte sitronpaier.
🎉
Hos Jacobs har de mye godt. Kjøpte inn litt annen mat også, og lagde noen lefseruller, som vi spiste først. Jeg kan skrive litt om dem i et senere innlegg🤗
Dessuten kom jeg på at nå var anledningen for å sprette den champagneflaska jeg fikk i julegave av sønnen.
Mandag klokka halv to?
Joda, fant ut at det var legalt. Tross alt en bursdagslunsj, og nesten påske🥂
🎉
Jeg kan kommentere bildecollagen jeg har lagt ut. Må nevne at jeg har fått tillatelse til å vise bilder av gjestene. Ja, for det var to som kom på besøk. Datter Siri hadde med seg vennen Joakim Kleven.
Så da ser du altså meg oppi hjørnet, flagget og påskeliljene mine, Siri som beundrer sitronpaien og Joakim som også ser ut til å kose seg. Vet at han gjorde det🤗
Og nederst på sida er mer sitronpaibilder og bursdagsbarnet som blåser ut lyset🎂
🎉
Detta vart skikkelig trivelig😀 Og ekstra hyggelig når gjestene satte så stor pris på det👏Storkoste meg sammen med dem🥰


Dette bildet er tatt av Joakim Kleven🙋🏼‍♀️

14 kommentarer

Siste innlegg