Stem på din favoritt!

Vi kunne sende inn bilde med tema “glass” til bloggkollega Evaswindow for å være med på en fotokonkurranse. Veldig artig tiltak. Fristen var søndag, så vidt jeg husker. Nå har hun lagt ut alle bildene på bloggen sin, i et innlegg. Det er 20 fine bilder, og alle kan være med på å stemme fram bildene.

HER ser du innlegget til Evaswindow hvor du kan gi din stemme på en av de 20 bildene i konkurransen.

Fristen for stemmeavgivning er i morgen kl. 23:00.

Jeg har også et bilde i konkurransen, men vil ikke si hva det er 😉

Vi har forresten ikke lov til å stemme på vårt eget bilde. Det er innlysende.

Så inn og stem folkens! Mye kreativitet der inne!

Tror nok ikke det blir førsteplass, men det passer med et gammelt arkivbilde med konkurransetilsnitt 😉

 

8 kommentarer
    1. Uansett hvem som vinner, så er det viktig å vite at hver og en av oss er alltid nummer 1. Det viktigste er å delta. Og det er kjekt og inspirerende 🙂 Heier på deg og alle sammen jeg. Og hjertelig tusen takk for link ♥
      Kult bilde 😀 Skulle hatt en sånn en, og alltid være øverst på pallen 🙂

    2. jeg har stemt ja, og håper du får stå øverst på pallen igjen. 😉 Er ikke med selv for jeg fikk aldri somla meg til det. 🙂 Lykke til! Herlig bilde av deg. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg