Stusselige greier, sa Barney……


Ikke det at jeg egentlig skulle sjå på fotballkamp på TV. Satte tilfeldigvis på og så at det var landskamp mellom Norge og Skotland. Andre omgang starta. Ingen scoringer, så hadde ikke gått glipp av så mye, tror jeg.
Jeg hadde tatt med meg middagstallerkenen utpå terrassen og satt stolen slik at jeg så skjermen inni stua. Kunne jo skje noe spennende. Kunne jo bli mål. Haaland og Ødegaard vettu….
♦️
Men altså ikke så nøye for meg. Ikke for Barney heller. Men det rare var at han tok fram fotballen sin akkurat da jeg slo på TV’n. Av alle leker han har som ligger strødd utover stuegulvet for øyeblikket, så valgte han helt uoppfordret fotballen. Ser ut som en barnehage her noen ganger.
♦️
Han skjønte vel antageligvis ikke at det var fotball på TV, men vet jo aldri😅 I alle fall vart det såpass interessant for meg at jeg måtte ta bilder…..og blogge.
Etter hvert vart det faktisk mer interessant å sjå Barneys lek med ball, enn det norske landslaget. De ledet lenge, men så plutselig rakna det. Skotland vant……Barney vart lei ballen sin etter hvert han også🤗🐩⚽️😴

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg