Takk for inspirasjon, bloggkollega🙋🏼‍♀️

Jeg hadde ikke noe spesielt å skrive om i dag. Det lå ingen tanker på vent. Og heller ingen nye bilder som jeg kunne bruke som starten på et blogginnlegg. Hva gjør jeg da?

Kunne ha droppet å blogge. Faktisk ikke krise. Blogginga skal bare være gøy, og ikke stressbetont, så hvorfor ikke ta en pause til det dukker opp noen ideer og bilder?
Så var det et innlegg fra en bloggkollega som fikk meg til å tenke, og faktisk skrive.
Er det lureri å poste gamle blogginnlegg?
Takk for det, Lena, i Lenablogg. Måtte jo klikke meg inn for å sjå hva hun mente om det. For følte meg truffet. Har ofte gitt deg linker til gamle blogginnlegg, samt til og med publisert noen på nytt, med eventuelt noen justeringer.
Så dette var interessant. Heldigvis mener hun det samme som meg😅, og jeg var fornøyd og letta. I tillegg la jeg igjen en positiv kommentar til henne.
♦️
Jeg oppdaget en annen ting da jeg ble inspirert til å gå inn i mitt eget bloggarkiv på lørdagsmorran. Så tilbake på den spede begynnelse, som faktisk var den 21.september 2018. Da var det jo faktisk et aldri så lite jubileum på bloggen her for 2 dager siden. Hele 5 år også. Men det skal sies at jeg hadde en veldig lang bloggpause fra 11.april 2020 til 1.desember 2022. Det er over to og et halvt år, det. Godt å være tilbake i «bloggblokka».
Her er forøvrig det aller første innlegget, som kan sies å være en meget spe begynnelse:
Mitt nye liv som blogger.

12 kommentarer

Siste innlegg