Tatt av vinden

Ja, dette var dagens rareste hendelse så langt. Og det synes både Barney og fotografen. Det er ikke så ofte det blåser kraftig herover, men i dag har det vært noen skikkelige vindkast. Da kan jeg tenke meg at det er atskillig verre i fjellet og langs kysten.

Det siste har jeg fått bekreftet ved å se på nyhetene i ettermiddag. Et cruiseskip med motorhavari ligger i det bølgende havet i Hustadvika. Der er det faktisk verre.

Det var på ettermiddagsturen vår at vi oppdaget stolen i nærheten av her vi bor. Det kunne vært en enkel sak å plassere stolen slik, men det har nok ikke skjedd. Det er vinden. Det rare er at det ene beinet har kilt seg fast i gjerdenettingen.

Barney syntes det var veldig rart. Aldri sett noe sånt før. Framstår nok som et monster for ham. Men han fant fort ut at det ikke ville angripe ham, så da var alt greit. Men han beveget seg forsiktig fram for å sjekke, brukte sansene sine på riktig måte og fikk altså avklart situasjonen 😉

 

10 kommentarer
    1. Den så ut som den hadde blitt opphengt i tillegg 😮

      Det blåser her også, og det rusker i trærne utenfor i hagen. Fint vær til å være inne i 🙂

      Tenker nå på det cruiceskipet i Hustadvika med 1300 passasjerer hvor de holder på å evakuere med helikoptre. Hustadvika er alltid værhardt så jeg vil, og når båter måtte gi seg på å komme ut til båten, da blåser det der. Det er værhardt der ja!

      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Hehe… rare de dyra 😊 Det er kjekt å nærme seg veldig forsiktig, i tilfelle det kan være skikkelig skumle greier😊
      Det har blåst en del her i dag også.

    3. hos oss har det blåst skikkelig,bare jeg blir frisk igjen og får gått meg tur så tenker eg att eg finn trær som ligg nede,bruker bli det bakom tunellen hvor det ikke lengre er åpent for trafikk :=)godt den stolen kilte fast foten da,så ble den ikke helt borte vekk

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg