Testing etter «selfiekurset»😜


Og Frodith og Mette følger nok med på om jeg bruker kunnskapen jeg fikk på selfiekurset langsmed Akerselva på mandagen, tenker jeg😅
Til de to kan jeg opplyse at akkurat dette øverste bildet vart tatt FØR bloggtreffet, så var på gli, men det hjalp veldig med litt input fra erfarne bloggere. Så må ta meg sammen framover nå og teste ut både selfier og selvutløser på telefonkameraet.
Selfiekurs med bloggerne
Men her vettu, kommer et bilde som vart tatt etter «selfiekurset»👇
Litt forskremt og oppstylta, så har absolutt et forbedringspotensiale. Men det går framover. Så spørs det hvor interessert jeg egentlig er i å vise trynet sånn støtt og stadig på bloggen, da. Kanskje like greit med bloggstjerna Barney heller? Slik som før.

Jeg lærte noe annet av damene også. Sette fra meg telefonen og bruke selvutløseren. Det prøvde jeg på morgenturen med Barney her om dagen. Slik vart det👇 Kanskje ikke det beste bildet jeg har tatt, men viser at det går an. Dette var en test. Håper det kommer bedre eksempler her på bloggen min senere…..
PS
Telefonen ble plassert oppå en skigard som står ved inngangen til sletta. Selvutløseren sto på 10 sekunder, og jeg rakk derfor å komme dit du ser meg.
Og det nederste bildet er tatt på samme måte, et annet sted, med telefonen plassert oppå en høy stubbe i skogen🤗



Bloggen til Frodith

Bloggen til Mettejosteinsdatter

8 kommentarer
    1. Veldig kjekt å bruke selvutløser med 10 sekunder. Det var det jeg gjorde når jeg gikk på toppturene mine 😉 Fint å få slike tips, og disse to er jo virkelig eksperter på selfier 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg