Tjene litt penger, kanskje?

 

Vannslange eller slangetrommel i kjellerboden skal selges

Så var det den ryddinga i boden igjen, da. Ikke så fort ferdig det, skal jeg si deg, men noe positivt er det…..uansett hvor galt det er….kanskje.

Finner ting som bare er blitt stuva inn der. Har plass og da er det liksom greit. «Kan jo få bruk for det», hører jeg meg sjøl si…..opp gjennom.
Blir som regel ikke slik, vettu.
Men hvorfor ikke selge på Finn.no eller levere på loppis?
Fikk en god grunn for å gjøre det nettopp nå på grunn av den hersens, alt for mye omtalte oversvømmelsen i kjeller’n.
Mange ting fra bod og leilighet skal leveres til loppemarked
Loppiskasser er allerede klare for levering på fredag. Så den er grei. Finner nok mer jeg kan levere også.
Så er det kremmer’n i meg som gjerne vil selge litt.
Har jo deltatt på og arrangert en del garasjesalg og loppis opp gjennom. Og solgt mye på Finn.no. Så det kan jeg. Det siste jeg solgte der var forøvrig senga mi. Fikk da litt penger for den også. Økonomen i meg gnir seg i henda og klapper seg på skuldra.
♦️
Men til det  øverste bildet. Hva skal jeg kalle det når jeg selger den på nettet?
Vannslangetrommel, trommel med vannslange, hageslangetrommel?
Bildet beskriver jo gjenstanden. Får sjå hva det blir til. Men trenger den i hvert fall ikke lenger. Den var med på flyttelasset fra Hamar for over 3 år sida.
Nå har jeg en såkalt veggmontert slangetrommel for vanning av uteplanter. Lettvint. Og sjøl om den gamle vannslangen opplevde 1,5 meter vannhøyde i kjellerboden, har den nok tålt det rimelig bra. Skulle tro at den var dingsen som tålte det best nedi der.
Tidligere innlegg som angår dette.
Har du kremmergenet?
Hva skjuler seg bak døra?

2 kommentarer
    1. Det begynner virkelig å bli populært med garasjesalg nå i Norge. Hører noen jeg kjenner som har hatt garasjesalg at de fikk inn bra med penger. I Sverige er det jo helt vanlig at privatpersoner har loppis.

      Da vi i koret arrangerte loppis i slutten av august fikk vi inn godt over 80 000,- kr, og det er vi kjempefornøyd med 🙂

      Ønsker deg en superfin onsdags ettermiddag ❤🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg