To måter å skille seg ut på🫣

 

Margrethe som har bloggen Utifriluft har gitt oss andre bloggere en ny utfordring denne helga også. Nå er temaet: SKILLER SEG UT
Jeg kunne ha gått ut i skogen eller i byen for å finne et ferskt bilde som illustrerer oppgaven, men valgte den enkle og late veien.
Dukka ned i det store fotoarkivet mitt for å lete. Og der fant jeg noe som kanskje skiller seg litt ut hvis det hadde blitt plassert i mengden av lignende arter.
♦️
Først er det et eldre bilde av puddelen Barney, min kjære samboer, som alltid har elsket å gå på skattejakt. Denne gangen vart det litt morsomt. Jeg tror faktisk ikke at han vet sjøl hvor komisk det ser ut, og på veien hjem den gangen var det mange som glante. Han skilte seg rett og slett ut der vi vandret.
Helgeutfordring Utifriluft
En annen raritet er dette treet ved Mjøsstranda på Hamar, nærmere bestemt Espern. Et kunstverk. Husker ikke hva det heter, men er i hvert fall spesielt. Om det står der lenger nå er jeg usikker på, for dette ble tatt for minst 6 år sida. Jeg Googlet. Men fant ikke noe i farta.
Kanskje noen fra Hamar som leser innlegget mitt vet det?


Melankoli må kureres nå.

6 kommentarer

Siste innlegg