TOR, TDF, EM og/eller LHBTQ?🙄

Det høres vanskelig ut å velge. Mellom alle disse forkortelsene. Alt på en gang en periode. Lørdagen var det ALT. Men fikk jeg med meg alt den dagen?
Gjorde ikke det, vettu. Men noe?
TOR for Tons of Rock fikk jeg med meg fra avstand egentlig, men hørtes veldig godt likevel der jeg bor. Skrev et innlegg om det.
TOR på besøk.
♦️
Så var det TDF. Foregikk….og foregår fortsatt på TV2. Tour de France.
Jeg ser på dette av og til. Noen ganger driver jeg med andre ting samtidig, som å blogge for eksempel.
Ikke ekstremt interessert i sporten, men artig å følge med på nordmennene som er med på laget UnoX, og ikke minst se fine naturbilder og bygninger og slott og slikt. Dessuten er det veldig dyktige og morsomme programledere og reportere.
♦️
Og så EM. Det kunne ha vært hvilken som helst idrett, men akkurat nå er det EM i fotball. Og jeg ser på noe av det også jeg. Artig med de gode fotball-landa.
Og nå er det jo kommet til sluttspillet med «vinn eller forsvinn», så det er litt artig. Men jeg depper IKKE hvis jeg går glipp av en kamp eller flere.
♦️
Og så var det forkortelsen LHBTQ.
Det var Pridefestival i Oslo på lørdag. Jeg var ikke der, men støtter absolutt dette arrangementet og det de står for.
Og juni var også årets PRIDE-måned.
♦️
Konklusjonen i forhold til de fire bokstavforkortelsene i overskriften må da bli at jeg ikke har vært eller er overaktiv i forhold til noen av dem. Men jeg aksepter, og jeg er og var delvis tilstedeværende.

4 kommentarer
    1. Der ja, der viser du seg fram. Fint bilde av deg, du ser litt undrende ut 🙂
      Jeg er ikke av de som ser idrett, verken på tv eller ellers. Men her om dagen ble jeg sittende å se på en halv fotballkamp, så da imponerte jeg meg sjøl. Ønsker deg en fin onsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg