Trappen til hva?


Fengselsfølelse? Har aldri vært i fengsel, men sett det på TV. Er det ikke slike trapper der? Eller hvor har jeg sett sånne skumle gittertrapper? Ekkelt å bevege seg på, sjøl om jeg inderlig vel vet at det ikke er farlig. Ser helt ned til bunnen av bygget her oppe fra tredje etasje.
♦️
Jeg befant meg på Hauketo. Måtte bruke GPS-en for å ta meg dit. Hva hadde jeg der å gjøre?
Det er ikke et skummelt fengsel som det ser ut som. Det er et minilager fullt av boder. Jeg mista kjellerboden min tidligere i høst da kjelleren vår plutselig hadde en og en halv meter høy vannstand. Det vart litt av en prosess i etterkant. Og det er ikke ferdig ennå. Vi fikk tilbud om eksterne boder dekket av forsikringen. Og det var grunnen til at jeg befant meg i dette bygget på Hauketo.
♦️
Ikke veldig lettvint å ha bod 20 minutters kjøretid unna, men heldigvis var det bare noen tomme kasser og litt anna ræl som jeg trengte å kjøre dit. Mye bodinnhold måtte jo kasseres også etter den berømmelige flommen i kjelleren vår. Og en del fikk jeg plass til inni leiligheta, så det var heldigvis ikke mye jeg frakta til langtvekk-boden.
Men kjekt å ha. Kan jo bli mer jeg trenger å oppbevare der. Inntil jeg får igjen boden min her jeg bor. Det skal bygges opp på nytt nedi kjeller’n….etter hvert. 


Fryktelig mye søppel.
Søndagen som ikke vart hviledag.

4 kommentarer
    1. Hater sånne trapper, har høydeskrekk og da er de trappene fæle. Vet at de er solide og man faller ikke ned.
      Men det er jo en drøy tur for deg å komme til boden.
      Ha en fin uke.

      1. Takk for kommentar🙋🏼‍♀️ Ja, litt ekkel den trappa, enda jeg veldig godt vet at det er trygt å gå der. Men hadde ikke vært trygt for labbene og klørne til Barney🤗

    2. Upraktisk å ha boden så langt borte, men du har tydeligvis funnet en brukbar løsning på det inntil videre. 🙂 Noen ganger greit med slike trapper utendørs, siden snøen faller litt gjennom.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg