Treffe bloggere IRL eller på Blogg.no?

Vil jeg treffe andre bloggere ansikt til ansikt In Real Life?

Ja, hvorfor ikke?
Det hadde  da vært hyggelig, kan jeg tenke meg.
Vi leser hverandres blogger her inne på Blogg.no, og lærer hverandre litt å kjenne på den måten. Men å treffe dem hadde da vært koselig.

Jeg har ikke blogga så lenge. Kun snaut 2 år. Og har ennå ikke rukket å treffe noen av medbloggerne IRL……i det virkelige liv🤗

Jeg startet å blogge høsten 2018 og holdt på til våren 2020.
Så starta jeg opp igjen i desember 2022.

Skjer det noe i det virkelige liv?

Ja, faktisk.

Kari Engesvik inviterer til bloggtreff i Trondheim👍

Det er jo hyggelig.
Bra initiativ.
Så må jeg vurdere om jeg har mulighet til å dra dit.
Håper virkelig at jeg får det til🤞

Bunny skrev også noe om bloggtreff.

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg