Trøtt i trynet og frokost i bilen🤗


Måtte stå opp tidlig i dag. Går greit hvis det ikke blir for ofte. Blitt så bortskjemt med å kunne ligge så lenge jeg vil om morran i og med at jeg er pensjonist.

Tirsdag morgen og litt følelse av dagen derpå. Skikkelig trøtt i trynet var jeg. Hadde middagsgjester i går kveld. Sønn og datter kom på koselig besøk, hadde med seg mat og drikke og datter laget middag. En ny vri på middagstreff. Vertinna var bare hjelper på kjøkkenet, og bidro med litt av maten.
Kjempekoselig og godt var det.
♦️
La meg litt senere enn vanlig, så ikke helt fornøyd med timen jeg hadde hos legen klokka halv ni i dag tidlig. Skulle bare ta blodprøver. Måtte være fastende, så ingen frokost før jeg dro. Men det var helt greit. Var ikke sulten. Spiste jo så sen middag i går.
♦️
Vekking halv ni egentlig. Men😝 er så dum at jeg har lyd på telefonen om natta, og fikk sjølsagt akkurat i dag en sms klokka 7! Da vart det enda mindre søvn, men kom meg opp tidligere enn planlagt, og fikk det ikke så travelt. Lett morgenstell og lufting av Barney i skogen vart det.
Smurte meg matpakke og tok med vann på flaske.
Skulle nemlig kjøre noen ned til byen klokka halv elleve, så dro ikke hjem etter blodprøvetakinga.
♦️
På veien mellom oppdragene stoppa jeg likesågodt på en stor parkeringsplass for å spise matpakka mi.
Vart koselig og annerledes frokost det, for hadde kjøpt med meg et krus med kaffemocca på en kafé etter at jeg var hos legen. Skrudde på radioen og  beundret utsikten. Barney lå i bilburet.
♦️
Gikk jo riktig så bra dette opplegget her. Rakk til og med en liten tur til med Barney på sletta ved parkeringa før jeg henta personen som skulle skysses.
Greit med variasjon i hverdagen.
Og vel hjem igjen tok jeg meg jammen en times lur for å komme i rute med søvnbehovet.
Nå må Barney og jeg snart ut på luftetur i skogen igjen🐩🙋🏼‍♀️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg