Ukjent dyr i hagen🫣

Ukjent dyr i hagen min.
Så det innenfra også.
Så må ha skjedd om natta.
Eller i hvert fall da det var mørkt.
Eller når jeg ikke akkurat fulgte med på hva som skjedde utpå der.
Men har en vakthund i form av en puddel.
Han ville ha varslet hvis det var i vår våkne del av døgnet.
Hender at jeg bråvekkes av at han boffer på natta og morgenkvisten noen ganger.
Da innbiller jeg meg at det passerer dyr forbi vinduet vårt.
Av store dyr finnes det både rev, grevling og rådyr i skogen like ved.
Ser dem av og til.
Men hva kan dette ha vært?
Det er IKKE Barney.
For det første er han aldri alene utpå der.
For det andre graver han ikke slik i bakken.
Kan det ha vært bikkja til naboen, som ofte går løs?
Jordrotte kanskje?
Jeg setter inn en filmsnutt her.
Så kan du være med å oppklare mysteriet.
Takknemlig for tips🙋🏼‍♀️

6 kommentarer

Siste innlegg