Utfordringen….

Artig initiativ at andre bloggere gir oss oppgaver.

En bloggutfordring kan arte seg på mange måter, og det dukker av og til opp sånne her på Blogg.no.

Denne gangen var det bloggen UTIFRILUFT  av Margrethe som ga oss en oppgave.
Ikke helt uoverkommelig, så slengte meg på.
Og det skulle vise seg at mange gjorde det. Artig.

Vi fikk i oppdrag å sende henne et bilde som vi følte var en idyll for oss.
Det kan jo være så mangt, og sjølsagt variere fra person til person.
Jeg tok ikke et nytt bilde, men valgte et gammelt bilde som jeg tok da vi hadde en rast nede ved Sørenga Sjøbad i Oslo på våren fjor.
Barney, knea mine og appelsinen kom med som forgrunn🤗
Hvis du klikker deg inn på den blå linken til Utifriluft-Margrethe jeg la ut i begynnelsen her, får du se alle de idylliske bildene hun mottok fra oss bloggere som deltok. 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg