Utforska enda et nytt sted….😀

OL-ringer utafor ishallen på Jordal. Den første ishallen ble bygget til de olympiske leker i Oslo 1952.
Det nye Jordal amfi sto ferdig i 2020, og har plass til 5500 tilskuere. Ligger fint til i Jordal park i Jordalen, mellom Vålerenga, Kampen, Ensjø og Galgeberg.
Smågutta spiller hockey🥰

Søndag og «Kom deg ut»-dagen var det….

Jeg kom meg ut. Ute hver dag, jeg. Må lufte bikkja vet du….
Men etter første lufteturen på søndag tok jeg T-banen uten Barney, men sammen med familie.

Han ble hjemme.
Like greit. Tror ikke at han ville likt det jeg skulle, og ikke fikk han lov heller.

T-bane går greit for ham. Men jeg skulle videre for å se på ishockeykamper. Ja, faktisk flere. Cup for smågutter på sjølveste Jordal amfi.

Da kom jeg meg dit også. Aldri vært der. Moro med nye steder.
Har mye å utforske i «den nye byen min». Bodd her bare to og et halvt år.

Artig å se gutta spille. De er utrolig flinke.
Så T-banen hjem og ny tur med Barney i finværet.

Kan konkludere med at nå vet jeg veien til Jordal også.
Lærer noe nytt hver dag😃

Her er forresten et annet innlegg jeg hadde angående «Kom deg ut»-dagen:

Utfordring på «Kom deg ut»-dagen.

 

6 kommentarer
    1. Jeg kom meg nok aldri ut i går, og det blir heller ikke så mye turgåing nå om vinteren. Jeg kommer sterkere tilbake, når det blir varmere og bart på bakken 😉 Jordal var mitt andre hjem på 80-tallet, hvor jeg var på alle Vålenga’s hjemmekamper. Jeg har ikke vært i det nye anlegget enda, men jeg har veldig lyst innen denne ishockey sesongen er over. Ha en flotters mandag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg