Uvær og badehotell…

Det var uvær i går. Trodde det skulle gå på andre sida av Mjøsa, på Totensida, og det gjorde det en god stund. Det hang over der, og det buldret i det fjerne.

Men så kom det hit også! Og det til gangs. Akkurat som andre steder på Østlandet. Men til forskjellige tider.
Det er vanskelig å ta bilder av regn og uvær. Det blir bare ikke som i virkeligheten. Men jeg gjorde et forsøk.

Det regnet så hardt at vannet hang fast på ruta. Du kan ane det her.

Men her ser du det i hvert fall. Været altså.

Barney og jeg koste oss inne mens det lynte, tordnet og pøste ned. Ja, det var faktisk litt koselig. Han hadde absolutt ikke lyst til å gå ut, og glad var jeg for det.

Han krøllet seg sammen på teppet ved føttene mine og reagerte ikke i det hele tatt på hverken smell eller lysglimt. Sov seg gjennom uværet.

Og jeg koste meg med flere episoder av den koselige danske serien “Badehotellet” på Sumo. Bra valg for kvelden.

Og da siste episode var over, var stormen stilnet…..

 

 

8 kommentarer
    1. Her både dundret det i vei, og regnet så kumlukkene hoppet 😀 Men jeg var inne og så tv…Ja, her tør vi det selv om det lyner og tordner..:-D I dag har det vært helt annerledes 🙂

    2. Jeg så på TV’n at det var ille nede hos dere på Østlandet. Det var voldsomt til regn og torden hos dere. Hos oss tordnet det litt hos oss i går kveld, men i dag har det vært gråvær og regn, men ikke i nærheten som hos dere.

      Håper pinseværet blir fin da.

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god pinse <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg