Vakre Munch

Ja, Barney og jeg gikk ned hit en gang.

 

Bilde av Munch og Barcode i Bjørvika tatt fra Sørenga

Da det åpna opp att etter pandemien, måtte vi utforske.

Vi hadd kjørt trikk, Barney og jeg, men hadde mye annet å utforske.
En dag i fjor gikk vi ned Ekebergåsen på stier og veier for å komme oss ned til Bjørvika og Munch brygge.

Ville beskue det praktfulle, nye, omdiskuterte Munch-museet, Synes det er fint både utapå og inni, jeg😀

Bildene jeg har tatt er fra fra to forskjellige turer.
Den andre gangen, da jeg også gikk inn for å beskue vakre kunstverk, var ikke Barney med.
Da tok jeg trikken ned alene og traff så de jeg tok museumsvandringa med.

Bildene jeg viser er vel forklarende i seg sjøl.
Har litt bildetekst under dem, da…..

Her kan du lese om da Barney kjørte trikk🐩
BARNEY PÅ TRIKKETUR

Over gangbrua fra Sørenga til Munch og statuen The Mother på Inger Munchs brygge

Ved inngangen til Munch-museet, Munch
Utsikt mot Bjørvika fra toppen av Munch

12 kommentarer

Siste innlegg