Vanskelig å velge…..


Utifriluft-Margrethe sin helgeutfordring denne gangen er Den beste isen.
Så spørs det hvilken is jeg synes er best, da.

Som hun også sier, kan jeg presentere flere…
Ikke sikkert at jeg har smakt verdens beste is ennå i livet, men…..
Har smakt mange gode opp gjennom, så er litt vanskelig å velge faktisk.
Er egentlig veldig glad i sorbet. For å gjøre det enkelt for meg sjøl akkurat nå, velger jeg en is jeg har i fryseren. Kjøpt inn i anledning besøk av barnebarn for ei stund sida. Den er faktisk ganske god. En slags «kroneis» med Nonstop-pynt og i tillegg knust Nonstop inni sjølve iskremen. Knasende godt.
Og så kjeks og litt sjokolade.
Godt til kaffen😋
Luksusproblem….eller?
Lett som en plett, kjære medblogger.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg