Vart det egentlig noen suksess?

Det hender at jeg får ønsker fra gjester.

Det er alltid fra nærmeste familie. De ønsker seg noen ganger spesielle matretter eller kaker når de likevel skal komme på bursdager og slikt….

Det synes jeg er veldig greit, for da slipper jeg å tenke så mye sjøl😜
Spennende er det også, hvis det er retter jeg ikke har laga før.

Det var en gang de ønska seg Suksessterte. De visste at jeg uansett skulle bake en kake i den anledningen, så foreslo den varianten…

Sjøl om dette er en ganske så vanlig kake, hadde jeg faktisk aldri lagd den før.

Du har kanskje den som favoritt?

Åssen gikk det?

Tror det gikk ganske bra. Fulgte oppskrifta. I hvert fall slik jeg oppfatta at det skulle være.
Og etter tilbakemeldingen å dømme, var det visst greit nok.
Eller…. Var de bare høflige?
Tror ikke det, for vi tør som regel å si hva vi mener.

Jeg var ikke helt sikker. Syntes den ble litt mektig og kvalmende?
Men skal kanskje være sånn……Ikke vet jeg……

Her er i hvert fall oppskrifta jeg brukte:

Oppskrift på suksessterte fra Tine kjøkken.

12 kommentarer

    1. Den ser perfekt ut, synes jeg.
      Du sier den var veldig mektig, og det er den jo. Men god! 🤗
      Noen ganger tenker jeg på alle kaloriene – etter å ha tilsatt både mandler, sukker eller melis, fløte og smør. Men så tenkr jeg at jeg jo ikke skal spise hele kaken alene! 🤣🤣🤣

    2. Greit å få innspill når en får besøk. Det er en mektig kake. Da jeg var lita ble det lagd en kake som het «Tante Henriette», den hadde krem oppå eggekremen, ellers likt den du laga. Den var mektig den :).

    3. Så lekker ut, da – og er nok sånn den skal være. Jeg har bare spist, men aldri laget😉

    4. Jeg lager den kaka til jul og påske. Og nå lager jeg den stort sett i små muffinsformer, for som du sier, den er mektig, så det holder meg en liten muffinskake 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg