Vart det som planlagt?

Vart dessverre ikke vafler i går, sjøl om jeg reklamerte stort for vaffeldagen på forhånd.
Jeg satte kanskje noen andre på ideen om å ha vaffeldag?
Ikke vet jeg….
🧇
Spiste du vafler i går?
Jeg leste kun andres vaffelinnlegg, og ellers var jeg innom bloggere med andre temaer også.
🧇
Og så?
Som vanlig turer med puddelen, litt spising og stell av meg sjøl og Barney.
Det vil si såkalte daglige, vante gjøremål.
Fikk faktisk vaska godt på kjøkkenet. Det trengtes, og god følelse etterpå.
🧇
Og videre?
Ikke så mye mer. Så på TV, blogga litt, leste litt om Gotland og så på TV igjen. Og så siste tur ut med Barney for kvelden.
Vart ikke noe mer å blogge om, da…..🤗

14 kommentarer
    1. Spiste heller ikke vafler i går. Tåler ikke mel så godt og styrer unna. Nydelig vær i dag og klokka er stilt en time fram. Nyt søndagen.

    2. Jeg spiste ikke vafler 😀 Men tyna i meg mye sjokolade. I dag skal jeg gå tur til Bygdøy. Ser ut som litt fint vær også 🙂 Tror dette blir en bra dag 🙂

    3. Nei jeg spiste ikke vafler i går, og det er i grunnen sjelden jeg steker bare til meg selv.
      Pleier dog å kjøpe meg en vaffelplate når jeg er på Strikkekafé om onsdagene 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    4. I gen vafler her gitt. Min kjære er fra Lofoten, og den 25 mars var kjent som den store brennevins dagen. Ikke ble det noe av den sorten heller, og takk for det – det er lenge siden. 🤗

    5. Det blei ingen vafler på meg heller…. men jeg ble iallfall bedt på pizza i går kveld hos min sønn, svigerdatter og lillegutt! Det var stas… men jeg har fortsatt lyst på vafler, så…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg