Vart faktisk vanskelig😅🇳🇴

Fikk med meg utfordringa di, Margrethe Utifriluft, men neimen om det var lett…..trodde jeg.
Det burde ha vært kjempelett, for i går var det 17.mai, og utfordringa di var FLAGG.
Jeg flagga ikke i går av den enkle og forhåpentligvis lovlige grunn at jeg ikke befant meg i fedrelandet. Kom ikke hjem før klokka halv tolv på kvelden. Og da var, og rettmessig burde, alle flagg være fjernet.
Som du kan lese i et tidligere innlegg, var jeg i Stockholm.
Der er det ikke mange norske flagg, men akkurat i går var det noen. Finnes nordmenn borti der også, vettu, og de hadde pynta seg med bunad og flagg.
Så var vi en tur utpå Djurgården. Spiste lunsj blant annet. Tok heldigvis bilde av huset rett over gata hvor det var både norsk og svensk flagg, uten å vite at du hadde en utfordring på gang.
Og da har jeg vel bestått utfordringen. To flagg på en gang. Norsk og svensk.
Kommer mer stoff og bilder fra turen etter hvert…..

Helgeutfordring FLAGG…fra Utifriluft

Jeg starter med slutten….

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg