Vart vel litt skremt nå🙄

Ja, jeg vart nok litt skremt av Frodith😅 Meldte meg interessert i den hemmelige utfordringen hennes her om dagen. Og hemmelig er hemmelig, så klart at det kunne bli hva som helst.

Har fått litt mistanker og hint de siste dagene i og med at andre bloggere har laget innlegg i forbindelse med denne utfordringen.
Hemmelig-utfordringen til Frodith kan du lese om ved å klikke deg inn på linken her.
I dag fikk jeg den store konvolutten i postkassa. Og inni der lå det som du ser på bildet. Og hvis du leser brevet, skjønner du at jeg både ble skremt og fikk prestasjonsangst😜
♦️
Kjører i gang dette innlegget her som en liten begynnelse, for å varsle Frodith om at nå har jeg fått utfordringen. Tusen takk👍 Nydelig gullmaske og koselig brev. Nå er det opp til meg. Får sjå hvor lang tid det tar før jeg finner på noe. Kan ta noen dager med den kreativiteten jeg har….eller rettere sagt mangelen😅

12 kommentarer

Siste innlegg