Vi gikk for gull, men…..

Bord klart med penn og papir for quizkveld med pizza
Da vart det pizza- og quizkveld igjen i nærmiljøet. Det skjer en gang i måneden. Har ikke vært der de siste gangene, for hadde andre ting jeg foretok meg. Men nå altså i gang igjen. Dette var forøvrig siste quizen på dette stedet før sommerferien.
♦️
Så fint å være der igjen. Nabo E og jeg tusla nedover og var klare for dyst klokka seks. Før konkurransen starta rakk vi et par pizzabiter og litt vin. Og vi var tidlig ute, så bildet av lokalet over her vart tatt før folk satte seg til bords. Du ser at kulepenn og ark ligger klart for quiz.
♦️
Det ble en vellykket kveld på alle måter. Tross en nydelig sommerkveld, kom det folk, og vi vart vel 5 quizlag med 3 eller 2 deltakere på hvert. På mitt lag var vi bare 2. Nabo E og jeg. 60 spørsmål, så litt av hvert å bryne seg på.
♦️
Vi kom faktisk på andreplass, og var nå litt stolte av det. Men hadde vi vunnet, ville vi fått gratis pizza på neste quizkveld. Det er nemlig premien. Går helt greit. Ikke så dyr den pizzaen de lager og selger der, så overkommelig å bruke litt penger på den😅
Tok ikke bilde av pizzaen denne gangen, så putter inn et pizzabilde fra Gotlandturen min i mai.
Et tidligere quiz-innlegg: Vant vi konkurransen?

6 kommentarer

Siste innlegg