Vi kalte det julebord🤗

Vi prøvde ut en brun pub for en stund siden

Den ble valgt av hensyn til våre kjære hunder.
Det er det første stedet vi har oppdaget som sier velkommen til våre firbente venner….innendørs!

Så da tok vi turen ned lia til puben på Grønland.
Jeg skrev et eget blogginnlegg om da Barney, hundevenninna hans og nabobvenninna mi var på brun pub. Det kan du lese om HER.

Vi ville dit mer!

Vi observerte 2 menn som spiste rakfisk sist vi var der. Fristende. Rakfisken altså.
Vi bestemte oss der og da for å besøke stedet igjen……og spise rakfisk.

Det skulle skje før jul, og vi valgte å kalle det julebord. To stk tobeinte og to stk firbeinte.
De tobeinte skulle spise rakfisk med tilbehør og nogo attåt, og de firbeinte skulle spise  medbragt pellets😅

 

Så var vi der igjen🙋🏼‍♀️

Koselig. Kakelinna hadde kommet, som alltid før jul, så vi subbet oss fram fra trikken til puben. Men det var skikkelig julestemning, for store snøfiller dalte fra oven. Og Barney fikk turen sin med masse nye og spennende lukter på veien.

Barney ble alene hund på julebordet🐩🤗
Hundevenninna hadde annet å gjøre denne kvelden.
Men menneskenaboen min var med, så vi ble julebord med 1 på gulvet og 2 på stoler😂

Og vi bestilte rakfisktallerken, som planlagt. Veldig godt😋
Det var flere enn oss der, ved de andre bordene, så bra stemning.
Vi nøt rakfisken og tilbehøret, og Barney spiste medbragt pellets. Som sist vi var der, fikk han en stor skål med vann av kelneren.

Glemte å ta bilde!

Jeg var så ivrig på å smake rakfisken at jeg glemte å ta bilde før jeg starta.
Hadde i tillegg mer en nok med å tjore fast bikkja under bordet og passe på at han ikke kom for nær de andre gjestene😅

Det gikk seg til etter hvert, for puddelen sjarmerte som vanlig de han møtte, så OK.

Bilde, ja…..det ble et slags bilde, men ikke akkurat Instavennlig😂
Jeg foreviget den nesten tomme tallerkenen min, sammen med puddelens medbragte mat på boks🙈

Har du vært på julebord, eller et liksomjulebord som meg?😅🙋🏼‍♀️

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det hørtes kjempekoselig ut 😊

      Slik julebord som deg har jeg aldri vært på.

      I år har jeg ikke vært på julebord. Firmaet hvor mannen min jobber spanderte tur på alle ansatte med følge til Edinbourgh i september. Normalt sett ville de hatt et julebord før jul.

      Var på julebord/juleavslutning med det koret som mannen min og jeg synger i forrige uke. det var kjempekoselig 😊

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg