Så kom pakka!

Så var det de bursdagseffektene jeg bestilte her om dagen da. Egentlig gikk jeg inn på nettbutikken for å kjøpe Lynet Mc Queen spiselig bilde til kaka jeg skal lage for barnebarnet. Se artikkelen om det  HER . Da de fristet med gratis frakt hvis jeg handlet mer, lot mommo seg rive med. Det ble fraktfritt og pakka kom allerede i går! Torsdag 18/10 bestilte jeg. Imponerende. Da rekker mommo å lage Lynet Mc Queen-kake til bursdagen.

Og ikke nok med det, oppi pakka var det jo så klart mye annet rart. Håper at det blir bruk for det, for ellers er det ikke mye vits i fraktfriheten 😉 På det øverste bildet ser du alt sammen. På det andre bildet ser du det jeg egentlig skulle ha, og som jeg også heldigvis fikk. 

Nå har jeg servietter, kakeflagg og spisebestikk i serien Lynet Mc Queen, kakelys og kakefakler (spennende), pakkebånd og julegavelapper og litt julegaver. Sett slikt. 

Nå gjenstår bare å lage kaka, og det kan du få vite mer om senere….

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg