En bukett tulipaner til dere flinke og hyggelige, og til meg selv som er overflyttet!

Det er artig og fint å skrive som regel. Blogginnlegg altså. Hvis jeg finner noe å skrive om. Høres ut som en håpløs start. Får se hvor det fører hen denne gangen.

Snakk om å tenke høyt og snakke (skrive) før jeg tenker. Men det med blogging er vel ofte litt sånn. Jeg får snakke for meg selv. Vi har lov til å tenke høyt. Det kan jo noen ganger bli både spennende og varierende utfall. Tankene kan være ganske så absurde noen ganger. Men de er heldigvis ikke så gale som drømmer kan være. Jeg er glad for at jeg som regel ikke husker drømmene mine. Der er det mye rart. Hadde blitt lagt inn vettu, hvis jeg hadde husket…..og ikke nok med det….om jeg hadde skrevet det ned. Hjelpe meg!

Se der, ja! Nå er jeg alt på ville veier. For jeg hadde laget overskriften først. Og der sto det opprinnelig “Å lese andres blogginnlegg.” Nå ser du hvordan det endte….eller startet.

Jeg får rote meg inn igjen.

Jeg leser ofte andres blogginnlegg, og kommenterer og liker også. Det er så mange flinke. Det er ikke hver dag jeg rekker å lese alle de faste; for det tar litt tid. Jeg må jo skrive litt selv også, og gjøre andre ting i verdenen min.

Da jeg startet å blogge, gjorde jeg det for min egen del. Da jeg kom inn i dette “samfunnet” og så hvor positivt og inkluderende det var, ble jeg gledelig overrasket. Og det å få tilbakemeldinger på det jeg skriver er også veldig fint. Takk til alle som kommenterer og liker. Men selvsagt også takk til alle de andre som leser. Det er kanskje greit at ikke alle sammen kommenterer. Hadde blitt litt mye å lese gjennom.

Jeg svarer på alle kommentarer. Det synes jeg er en selvfølge. Og det er faktisk morsomt å svare! Jeg tar meg gladelig tid til det.

Jeg kunne ha nevnt mange fine bloggere her, men sier heller: “Ingen nevnt, ingen glemt”. Noen er på gamle blogg.no, andre på nye blogg.no, og på nouw.com er også noen av de jeg leser daglig. Jeg finner dem lettest på Bloglovin eller på blogg-gruppene på Facebook.

Nå skal jeg sette meg ned og lese innlegg.

HER er forresten et gammelt innlegg om hvorfor jeg startet å blogge.

PS!! En annen ting til slutt: Etter at jeg begynte på dette innlegget, er jeg overflyttet til nye blogg.no. Hurra, hurra! Så nå redigerte jeg derfor innlegget med dette etterordet. Jeg pleier nemlig å jobbe sånn noen ganger. Det vil si lage innlegg på forhånd og publisere fram i tid. Funksjonen “planlagt”.

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. God morgen, kjære Gunn, og grattis med overflytting! *Jubelrop og hallingsprett* 😀
      Da kan du slappe av og bare kose deg videre med bloggen og deling – med senka skuldre. Herlig!
      Sant, det er ikke alltid helt mulig å lese alle bloggvenners innlegg hver dag, men jeg prøver å få med meg minst 1 innlegg fra de jeg følger hver dag. Så langt jeg klarer.
      Din blogg er jo en av mine faste, gode favoritter. Du står på arket mitt over bloggere jeg følger. Pensjonistgunna, står det. Kan se det i ene bildet i et innlegg jeg skrev i går, forresten 😉
      Uansett, kos deg med fredda’n 🙂 O Happy Day to you!

    2. Først vil jeg si at det er flott du også kom videre og kan fortsette å blogge her inne på blogg.no. Jeg er enda innunder det gamle men dette endrer seg når som helst.
      Det er ikke få ganger jeg setter meg ned ved tastaturet med helt blank hode, så får det komme det som kommer. Noen få ganger vet jeg nøyaktig hva heg vil formidle og da går fingrene så fort at jeg nesten knekker dem!
      liker å lese innleggene dine <3
      Ha en superduper fredag.

      1. Tusen takk skal du ha. Trodde du var overflyttet også, jeg. Blir sikkert snart, da. For du fikk vel mail du også? Eller husker jeg feil? Lykke til uansett. Det er fint å være her inne, tror jeg. Er her på andre dagen, så har litt mer å sette meg inn i. Men foreløpig går det veldig bra.

    3. Gratulerer så mye “gunna”! 🙂 Veldig kjekt å høre at du fikk bli med videre. Jeg venter selv på svar enda men regner nesten med at bloggen min blir sletta. Vel unt at du “overlever” uansett! Thumb up!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg