2 dager uten….

Endelig så jeg dem, de første hestehovene nedi her. Jeg vet at andre har sett dem tidligere herover, men dette var altså første gang JEG så dem i år. Alltid like koselig. Nå er all den snøen som kom i mars også borte. I hvert fall nesten. Ligger noen hauger her og der.

I går var jeg litt lenger sørover. Ikke “Syden” altså, men noen mil sørover. Der var det ikke uventet flere typer blomster. Særlig i hagene. Jeg fryder meg hvert år over disse variasjonene i årstidene. Blir aldri lei.

Men overskrifta, da? Bare lureri for å få klikk? 😉

Egentlig ikke. Jeg kom bare litt på avveie med det bildet jeg hadde valgt for dagen.

Det har vært 2 dager uten blogging. Huff og huff. Tar det ikke så tungt. Det rare er at jeg hadde mange lesere i går selv om jeg ikke hadde innlegg hverken lørdag eller søndag. Da fikk jeg testet ut det også.

Leserne mine ser ikke bare på dagens innlegg. De ser bakover. Det er jo positivt. Trofaste lesere.

Det inspirerer til å fortsette. Jeg hadde nå uansett ikke tenkt å slutte, for det er morsomt. Hadde bare ikke tid i helga.

Vi blogges om ikke lenge……

Les forøvrig HER om en annen dag jeg ikke blogget…..

6 kommentarer
    1. Ja jeg har jo hatt en lang pause….noe jeg ikke hadde hatt på lang tid..men når man ikke finner på noe overskrift til innlegg, og man føler det som et ork..ja da måtte jeg ta en pause….prøver å lese meg opp litt, og prøver å legg ut litt igjen….Her hos oss er til og med hvitveisen kommet! Syns alt kom så fort i år..eller er det jeg som er litt treg kanskje…hihihih

      1. Pauser er lov, for det skal være moro å skrive 🙂 Noen ganger har jeg ikke tid nok til å lese andres blogger heller, dessverre….Går i perioder. Sånn er livet. Hvitveis 🙂 Så koselig. Da bor du tydeligvis lenger sør enn meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg