5 dager siden sist!

Nå må jeg ta meg sammen. Eller….det er vel ikke så alvorlig egentlig.

Det dreier seg bare om at jeg ikke har blogget på 5 dager.

Så nå er jeg her igjen, hvis noen har lurt på hvor det ble av meg 😉

Jeg har hatt som mål å ha ett innlegg hver dag, men det kan vel fravikes?

Jada, sier jeg til meg selv.

Og det går så fint atte…..Det hadde nok ikke gått like bra hvis jeg hadde hatt dette som levebrød. Det har jeg definitivt ikke. Jeg tjener ikke penger på blogging.

Det er kun for å bli kvitt litt skrivekløe og tanker der og da, samt antageligvis litt oppmerksomhetstrang 😉

Du kan lese om foranledningen til min blogging HER.

Men så er det de trofaste leserne. Jeg ser på analysetallene. Selv om jeg har hatt tankene mine et helt annet sted enn på bloggen de siste dagene, er leserne trofaste 🙂

Det er riktignok ikke så mange som når jeg skriver hver dag, men de er der! Synes nesten synd på dem/dere. Må sitte og lese gamle innlegg 😉 Eller kanskje det er nye lesere? Hvem vet. Jeg ser ikke hvem dere er.

Men det er da så hyggelig! Og det gir meg inspirasjon til å skrive videre. Dette skal nemlig være moro….og ikke stress- og pliktpreget.

Takk skal dere ha!

 

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg har selv nedprioritert blogg, for jeg har hatt kjempemasse å gjøre med spillejobber på fløyta, øving på fløyta, ekstra korøvelse og øvelse til kommende konsert 23.05.2019. Da må blogg nedprioriteres.

      Kjempekoselig å se deg igjen, og vit at vi som følger deg på bloggen alltid er her når du er tilbake 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Fint at du er tilbake😊
      Det er sant som du sier. Det må ikke bli stress med bloggingen🌻
      Jeg begynte bloggingen mest for min egen del jeg. Så er det lettere for meg og huske hvordan oppturer og nedturer er med diagnosen min. Det er så fort gjort å glemme. Og kanskje noen der ute har nytte av å lese den.

    3. Så lenge vi ikke lever av bloggingen, så er det helt greit å ta seg pauser. For livet består jo av mange andre ting også. Jeg tar slike pauser når jeg føler jeg har behov for det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg