7 ting jeg skal gjøre denne uka.

Nå er det ikke alltid det blir som man tenker, men noe har jeg altså planlagt. Ikke spesielt spennende noe av det, men ser at andre bloggere skriver om hva de driver med, så da får jeg følge opp 😉

  1. Fire timers pensjonistjobbing igjen i ettermiddag. Og det foregår på apotek.
    Du kan lese et tidligere innlegg om denne jobbinga HER.
  2. Klippe og stelle Barney litt. Det skjer forøvrig nesten kontinuerlig. Tannpuss, kloklipping, bading og pelsklipping.Og HER har jeg også et tidligere innlegg om puddel-stell.
  3. Greit å få gjort punkt 2 før punkt 3. Han bør se noenlunde representabel ut når han skal på den årlige veterinærkontrollen i morgen, tirsdag. Vaksinasjon, sjekk av tenner og kropp med mer, og få resept på flåttmiddel.
  4. Så er det meg da som skal på legesjekk på onsdag. Var på mammografi her om dagen, og har avtale om at lege også skal sjekke litt. Bildene var heldigvis bra. HER er litt av min historie angående dette tema.
  5. Og jobb igjen på onsdag ettermiddag. Bare 4 timer denne gangen også.
  6. Jobb på fredag og lørdag. Blir mye jobbing denne uka. Men da har jeg konsentrert de 30 månedlige timene på ca 1 uke.
  7. Må (og vil) ringe ei venninne som jeg ikke har truffet på lenge. Avtale tid og sted for et treff. Kanskje en tur i vårværet langs Mjøsa?
6 kommentarer
    1. Greit med litt planer, legesjekk er jo ikke det morsomste..men viktig ! Hygge seg med ei venninne ved sjøen hørtes koselig ut da.. Kjempefint bildet, selv om det så ut til å være en del vind 🙂 Ha en fin kveld <3

    2. Greit å ha litt planer, og ikke minst fint å følge opp lege, mammografi m.m. når man har en historie som din. Ønsker deg en fin uke. Fint bilde forresten 😉 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg